روغن خراطین

وبلاگ تخصصی معرفی انواع روغن خراطین

روغن خراطین

وبلاگ تخصصی معرفی انواع روغن خراطین

در این وبلاگ به بررسی تخصصی انواعروغن خراطین، اثرات روغن خراطین بر روی بدن، روش تشخیص روغن خراطین اصل و ... خواهیم پرداخت

  • ۰
  • ۰

شما تشخیص داده اید که مشکلی دارید- که رفتار اعتیاد آور شما روی سایر قسمت های زندگی شما تأثیر می گذارد - و می خواهید بدانید که چگونه یک اعتیاد را ترک کنید. شانس این است که انتظار نداشته باشید از زمان شروع معتاد شوید. شاید فکر کرده باشید که فقط سرگرم کننده بوده اید و می توانید در هر زمان ترک کنید. بسیاری از افرادی که اعتیاد ایجاد می کنند از اینکه چقدر دشوار هستند که اولین تلاش خود را برای ترک کردن پیدا می کنند تعجب می کنند و در پایان با تعجب می گویند قرص ترک اعتیاد ، چرا نمی توانم ترک کنم؟
خبر خوب این است که می توانید کنار بگذارید کشیدن شیشه ، اگرچه این یک روند پیچیده است. عوامل جسمی ، روحی و عاطفی بسیاری وجود دارد که ترک کار را دشوار می کند. به همین دلیل است که بسیاری از افراد درمان را برای کمک به آنها در روند پیچیده ترک ترک مفید می دانند - اگرچه بسیاری از افراد به تنهایی ترک موفقیت آمیز هستند.
دانستن اینکه چرا ترک کار بسیار دشوار است می تواند به شما کمک کند متوجه شوید که همه افراد غلبه بر اعتیاد را تا حدی از همان روند طی می کنند. این طور نیست که شما بخصوص ضعیف هستید یا بیش از هر کس دیگری شکست می خورید. وقتی احساس می کنید که فکر می کنید ، احساس می کنید یا به روشی خاص عمل می کنید که خلاف تصمیم شما برای ترک است ، می توانید ترک اعتیاد به مواد مخدر با خود دلسوز تر باشید و به تلاش خود ادامه دهید.
تحمل و ترک علائم اصلی اعتیاد است. آنها به شدت به هم پیوسته اند و اصلی ترین فرایندی هستند که در وهله اول به شما معتاد شده اند. اگر مردم تحمل تحمل و ترک را نداشتند ، احتمالاً ترک آن آسان تر است.
تحمل یک فرایند جسمی و روانی است. وقتی بار اول یک ماده یا رفتار اعتیاد آور را تجربه می کنید ، ممکن است بیش از حد ناراحت کننده ، ناخوشایند باشد ، یا ممکن است خفیف و لذت بخش باشد. اگر اثر قوی باشد ، تریاک ممکن است احساس کنید که نمی خواهید زیاده روی کنید. اگر خفیف باشد ، داروی ترک اعتیاد ممکن است بی ضرر و بی گناه به نظر برسد.
هرچه رفتار بیشتر تکرار شود ، نسبت به آن حساسیت کمتری خواهید داشت و برای به دست آوردن همان تأثیر نیاز بیشتری دارید. داروهایی مانند الکل و مواد مخدر روی قسمتهای خاصی از مغز کار می کنند و تحمل جسمی را ایجاد می کنند. رفتارهایی مانند رابطه جنسی و قمار احساس هیجان ایجاد می کند که با گذشت زمان شدیدتر می شوند. با تحمل تحمل ، ممکن است شما بخواهید که بیشتر اثرات دارویی یا رفتاری را انجام دهید.
وقتی رفتار اعتیاد آور شما بیش از حد به وجود بیاید که باعث ایجاد تعارض شود ، با سایر قسمت های زندگی شما از تعادل خارج نمی شود. درگیری ممکن است در درون خود رخ دهد - شما می خواهید در رفتار خود مجدداً تقویت کنید در حالی که در عین حال خواستهای بیشتری برای انجام آن دارید. درگیری با افراد دیگر نیز رخ می دهد: مواد مخدر خواه آنها بخواهند شما را ترک کنید یا می خواهید شما در رفتارهای اعتیاد آور به آنها بپیوندید.
به همین دلیل است که راه های دیگری برای مقابله محکم ، به طور ایده آل قبل از ترک کردن ، بهترین داروی ترک اعتیاد بسیار مهم است. یک درمانگر در این زمینه به شما کمک می کند. بدون مقابله با راهبردها ، به احتمال زیاد شما نیازهای جدی را برای بازگشت به متادون رفتارهای اعتیاد آور "یک بار دیگر" تجربه خواهید کرد. پشتیبانی از روابط می تواند بدون برخورداری از رفتارهای اعتیاد آور خود برای آسایش و فرار ، به شما در مقابله و جلوگیری از درگیری کمک کند.
ناراحتی از این احساس گناه وقتی رفتار شما با معیارهای درست و نادرست شما مطابقت ندارد می تواند یک محرک قوی برای ایجاد تغییرات باشد. بعضی اوقات می تواند علیه شما کار کند ، باعث می شود رفتار شما با خود و افراد دیگر توجیه شود. این می تواند در راه تصمیم به ترک کار باشد.

  • ۹۸/۰۶/۱۶
  • روغن خراطین

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی