روغن خراطین

وبلاگ تخصصی معرفی انواع روغن خراطین

روغن خراطین

وبلاگ تخصصی معرفی انواع روغن خراطین

در این وبلاگ به بررسی تخصصی انواعروغن خراطین، اثرات روغن خراطین بر روی بدن، روش تشخیص روغن خراطین اصل و ... خواهیم پرداخت

  • ۰
  • ۰

دوربین حرارتی (ترموگرافی) خرید دوربین حرارتی موبایل قابل اتصال به موبایل مدل FLIR ONE Pro نسل جدیدی از دوربین های ترموویژن شرکت FLIR هستند. این دوربین ها با قیمت بسیار مناسب و سادگی استفاده و حمل، به گزینه ای ایده فروش دوربین حرارتی usb  آل جهت کاربری های عمومی تبدیل شده اند. به عنوان مثال در هنگام بررسی یک ساختمان، دوربین های ترموگرافی می توانند قیمت flir one pro  مکان نشتی لوله های آب گرم و یا آب سرد، و همچنین مکان هایی که عایق بندی ساختمان در آن ها به خوبی انجام نشده و برون رفت سرما یا گرما وجود دارد را شناسایی کنند.

با فناوری جدید VividIR شرکت فلیر آمریکا دوربین حرارتی ایفون می توان ریزترین جزئیات را در عکس های حرارتی مشاهده کرد.در ورژن جدید این دستگاه با تغییراتی که در محل اتصال گجت به گوشی ایجاد شده است می توان بدون در آوردن کاور گوشی های خرید دوربین حرارتی تعمیرات موبایل هوشمند ، گجت را به گوشی به راحتی متصل کرد.با استفاده از نرم افزار گجت حرارتی فلیر وان پرو که می توان از Play Store به راحتی دانلود کرد می توان عکس های حرارتی گرفته شده را مشاهده کرد و حتی می توان بر روی ساعت های هوشمند نیز ارسال کرد.این نوع ترموویژن دوربین حرارتی ارزان برند فلیر گزینه مناسبی برای عیب یابی در پنل های الکتریکی ، تابلو برق ها ، مدار الکتریکی ، سیستم های HVAC ، پیدا کردن خرید دوربین حرارتی flir one pro خرابی در انبار ها و … می باشد.با داشتن بدنه محکم و ضد ضربه بودن گجت در برابر افتادن از ارتفاع 1.8 متری بدون هیچ گونه نگرانی از شکستن و مشکل در آن می توان در محیط های صنعتی استفاده کرد.


اندازه هر پیکسل در سنسور تصویربرداری این دوربین حرارتی برابر با 12 میکرون است. همچنین ناحیه طول موجی قابل تشخیص توسط این دوربین از 8 الی 14 میکرون است. دوربین حرارتی FLIR ONE Pro دارای دو دوربین مجزا است. یکی از دوربین ها با سنسور IR و دیگری با سنسور مرئی به ضبط تصاویر می پردازند. همچنین به همراه این دوربین، اپلیکیشنی ارائه می شود که با نصب بر روی گوشی هوشمند، تصاویر بدست آمده از این دو دوربین را با هم ادغام می کند تا تصویری با جزئیات برای کاربر به نمایش درآید.

  • ۹۸/۰۴/۱۱
  • روغن خراطین

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی